آخرین اخبار
کد مطلب: 81269
نفوذ بهائيت به مجامع فرهنگي و هنري/
خواب زدگي مسئولين فرهنگي/ چه کسي به فعاليتهاي هنري بهائيان مجوز مي دهد؟
تاریخ انتشار : 1393/09/04 14:35:10
نمایش : 5170
فرقه ضاله بهاييت به منظور انتشار افکار منحرف خود در عرصه حساس جامعه اسلامي، مقوله "هنر" را بعنوان يک بستر اجتماعي مناسب برگزيده و توانسته در مراکز فرهنگي نفوذ کرده و اهداف خود را در پوشش هنر اجرايي نمايد.

به گزارش سلام لردگان به نقل از تيتر يک، بهائيان مدتي است به صورت خزنده در راستاي انتشار افکار خود در بين مردم اقدام به يک سري فعاليتهاي سازمان يافته در زمينه فرهنگ و هنر نموده اند. اعضاي اين فرقه ضاله علي رغم عدم دست يابي به نتايج مورد نظر و دلخواه در عرصه سياسي کشور، دست به انجام يکسري اقدامات فرهنگي از جمله نفوذ به مراکز هنري زده تا به نوعي جاي خود را در بين اين قشر از مردم باز کنند و يا حداقل تاثير گذاري در آن داشته باشد تا با کمک آن و ميزان تاثير گذاري‌ بر فرهنگ بتوانند به اهدافشان دست پيدا کنند.

باتوجه به گسترش فعاليت هاي فرقه ضاله بهاييت در انتشار افکار منحرف خود از طرق مختلف و به منظور ترويج و بسط فعاليت هاي اجتماعي و نفوذ در عرصه حساس جامعه اسلامي، اين فرقه مقوله "هنر" را بعنوان يک بستر اجتماعي مناسب برگزيده و با توجه به زبان هنر که داراي گستردگي و مخاطبين فروان ميباشد، توانسته در مراکز فرهنگي همچون مجموعه ارشاد اسلامي نفوذ کرده و اهداف خود را در پوشش هنر اجرايي نمايد. اين فرقه ضاله به دنبال دستور العمل ارسالي از «بيت العدل» که زعامت بهائيان را به عهده دارد اقدام به ورود به مراکز هنري نموده است.

در همين راستا با خبر شديم بهائيان در استان البرز و بالاخص شهرستانهاي کرج و فرديس نيز بي کار نبوده و بمنظور عملياتي کردن اين دستورالعمل اقداماتي را جهت نفوذ به مراکز فرهنگي و هنري استان انجام داده اند که در ادامه ميخوانيد:

 

 
//////

 
//////
 
نقشه شوم بهاييت در کرج/ گلچين هنرمندان بهايي و آغاز فعاليت و تشکيل مجموعه "هنر بهايي" در استان البرز

 از منابع آگاه، شخصي بهايي به نام (پ.ن) که قبل از انقلاب در يکي از دستگاه هاي دولتي مشغول بکار بوده است، بعد از انقلاب به جرم تبليغ فرقه بهائيت از اين دستگاه اخراج مي شود و اکنون بدليل تمکن مالي خوبي که دارد مسئول اصلي تشکيل يک مجموعه هنري بهايي در استان البرز شده است.

اين شخص پس از شناسايي افراد مورد نظر از درون فرقه و تشکيل يک تيم هدفمند، به همراه افراد تحت نظر خود به بهانه آموزش وارد مراکز استعداد يابي و آموزشي سينما و تئاتر در شهرستانهاي فرديس و کرج شده و پس از کسب آموزش هاي فني لازم با دستور تشکيلاتي، وارد يکي از گروه هاي مطرح تئاتر استان البرز ميگردد تا در اثر ارتباط ايجاد شده، شرايط شکل گيري يک گروه هنري با رويکرد بهاييت را مهيا نمايد.

اين گزارش حاکي است، پس از گلچين عوامل داخلي، افراد اصلي اين گروه به نام هاي (د.ح.پ) و (م.الف) طي ارتباط گيري با تعدادي از بازيگران مطرح کشوري شرايط مناسبي براي شهرت افزايي ايجاد کرده و در اين ارتباط گيري ها اقدام به گرفتن عکسهاي يادگاري و برقراري تماس هاي تلفني با منازل برخي بازيگران مشهور ميکنند و متاسفانه اين بازيگران مطرح کشوري (که فعلا نامشان مطرح نميشود) نيز در بازي تشکيلاتي فرقه قرار ميگيرند.
 

//////
 

نفوذ به ارگانهاي فرهنگي دولتي، يکي ديگر از اهداف تشکيلاتي "طرح هنر بهائي" توسط اين فرقه ضاله است که به زعم بي توجهي برخي مسئولين مربوطه، متاسفانه اين امر تحقق مي يابد و فرقه از سال 1392 تاکنون موفق به اجراي چندين مورد نمايش و تئاتر در سالن "پلاتو حافظيه کرج" و برگزاري اولين نگارخانه استان البرز ميگردد.

در اولين اقدام اين گروه هنري، خانم (د ح پ) با حمايت هاي مادي و معنوي بهاييان مطرح و داراي تمکن مالي بالا، با تشکيل يک گروه تئاتر بهايي مجوز دار!! با هدف ايجاد انسجام بيشتر در تيم اقدام نموده و در ادامه حضور پررنگ خود توانست مجوز اجراي دو نمايشنامه (مرا هم بخوان لورکا) و (مرثيه اي براي تمام يرماها) در تئاتر شهر شهرستان کرج را بگيرد و نکته قابل تامل اينکه بهاييان فرديس و کرج هم بصورت گروهي و کاملا سازماندهي شده جهت ديدن اين نمايش به تئاتر شهر کرج مراجعه کردند.

اين گزارش مي افزايد، در ادامه برنامه، نفر دوم و تاثير گذار اين جريان يعني خانم (م الف) (نقاش و بازيگر) که سال 88 در يکي از فرهنگسراهاي فرديس نيز نمايشگاه آثار نقاشي (رئاليسم ،سورئاليسم و آبسترکشن) خود را برپا کرده بود، با نفوذ بسيار بالايي که در بين موسسات فرهنگي کرج داشت در اولين اقدام  آثار نقاشي خود را در کنار (ع خ) از ديگر اعضاي بهايي البرز، در "نگار خانه جلوه" اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي کرج به نمايش مي گذارد!
 

//////
 

وي در ادامه فعاليتهايش با نفوذ در موسسه بازيگري (الف ن) و نزديک شدن به يکي از اساتيد اين موسسه بنام (م ش) که از بازيگران و کارگردانان مطرح صدا و سيما نيز مي باشد، با برقراري ارتباطي نزديک با وي در نمايش تئاتر اين کارگردان مطرح سينما بازي مي کند و با هدف نفوذ در موسسات و مجموعه هاي ديگر، وجه اي موجه به اعمال خود مي بخشد.
 

//////

//////
 
برگزاري تئاتري به نام "شاعر" به کارگرداني "م ش" با بازي خانم "م الف" که فردي بهايي و فعال در زمينه کار هاي هنري بهاييان مي باشد. اين تئاتر طي زمان 5 تا 25 اسفند ماه سال 92 در سالن اصلي تئاتر شهر کرج به روي صحنه رفته است.


 
//////
 
نخستين نگارخانه استاندارد البرز با آثار يک "بهايي" افتتاح شد
 

حضور چشمگير (م الف) در کنار کارگردان مطرح سينما و بازي در تئاترها و نمايشهاي وي، زمينه را براي نفوذ هرچه بيشتر اين شخص در مجموعه ارشاد کرج فراهم کرده و در آخرين اقدام خود در سال گذشته به همت اداره کل ارشاد استان البرز به مناسبت تولد حضرت علي اکبر (ع) طي مراسمي با حضور مدير کل ارشاد اسلامي و فرماندار کرج، «اولين نگارخانه ي استان البرز» در ساختمان اداره کل ارشاد اسلامي با آثار اين شخص افتتاح گرديد و خبر اين افتتاح در همه نشريات استان البرز و صدا و سيما انعکاس يافت.
 

//////
انعکاس خبر افتتاح نگار خانه در روزنامه پيام آشنا
 

تشکيلات بهائيان پا را فراتر نهاده و با برنامه ريزي منسجم و دقيق به منظور رسيدن به اهداف خود با استفاده ابزاري از شخصيتهاي مشهور سينما، تئاتر و عرصه هاي "شعر و ادب" و در راستاي تکميل پروژه "هنر بهايي" اقدام به استفاده از آثار و ترجمه هاي «احمدشاملو» نموده و در اقدامي هدفمند به اجراي برنامه تئاتر در چهاردهمين سالگرد فوت شاملو در تراس منزلش نمودند که عمده افراد موثر در اين برنامه را بهائيان استان البرز تشکيل ميدادند.
 

//////
 
جريان بهائيت در استان البرز اين روزها به همت برخي بي تدبيري ها و سهل انگاريهاي مسئولين، جان و ريشه اي تازه به خود گرفته است و همچنان به فعاليتهاي زيرپوستي فرهنگي خود ادامه ميدهند؛ فرقه ضاله اي که هيچ پايه و اساس عقلي و منطقي را در خود نداشته و حداقل هاي زندگي اجتماعي بر اصول انساني را نيز در بر ندارد، براي ادامه حيات به اصطلاح ديني خود درصدد جذب قشر جوان جامعه مي باشد و از طرق مختلف و با استفاده از فعاليتهاي جذاب و ايجاد گروه هاي هنري و نفوذ در بين اقشار هنرمند و مشهور، سعي در نمايش چهره ي موجه از خود است.
 

باشد که مسئولين فرهنگي ذيربط به خود آمده و تحرکات خزنده اين فرقه را ساده انگارانه مديريت نکنند.

انتهاي پيام/
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس